سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چاپ کارت شناسایی

 

 >> قیمت چاپ کارت شناسایی <<


کارت شناسایی

کارت های شناسایی نوعی کارت کاربردی و پر مصرفی می باشند که امروزه در اغلب سازمانها جهت احراز هویت استفاده می شود. کارت های شناسایی معمولا از جنس پی وی سی تولید می شوند و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که این کارت ها منحصر به یک فرد می باشند و فقط توسط یک شخص قابل استفاده هستند. معمولا کارت های شناسایی برای ورود به سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع کارمندان شرکت ها باید در هنگام ورود به شرکت کارتی را ارائه نمایند که  معرف آن ها به عنوان کارمند آنجا باشد.

طی این نوشتار برآنیم تا قیمت چاپ کارت شناسایی را بیان نماییم.

چاپ کارت شناسایی

سازمان ها و مراکز می توانند کارت شناسایی پرسنل خود را در سازمان و یا مراکز تخصصی چاپ کارت مانند شرکت کارت پرداز تولید نمایند. در صورتی که سازمانی خود اقدام به چاپ کارت شناسایی برای کارمندان خود نماید نیازمند برخی امکانات و تجهیزات می باشد.

البته لازم به ذکر است که قیمت چاپ کارت شناسایی در خود سازمان بستگی به عوامل گوناگونی دارد. که یکی از این عوامل تهیه همین امکانات و تجهیزات چاپ می باشد.

قیمت چاپ کارت شناسایی

با خرید یک پرینتر کارت پی وی سی می توانید به صورت کاملا رایگان ، با قیمتی مناسب و به راحتی اقدام به چاپ کارت شناسایی برای مجموعه خود نمایید. این دستگاه ها در انواع گوناگونی وجود دارند و قابلیت چاپ بر روی انواع کارت پی وی سی ابا ضخامت ها و ابعاد مختلف را دارند.

شما می توانید قیمت چاپ کارت شناسایی بدین صورت بسیار مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد. در صورتی که قصد چاپ کارت شناسایی با قیمتی مناسب را دارید می توانید با ما در پرینتیم تماس حاصل فرمایید.